Monday, August 22, 2022

Canada 21 augustus, dag 19

 Een rustige zondag met dezelfde herhalingen als gisteren. Een spannend boek uitgeluisterd terwijl mijn breinaalden maar bleven gaan. De tweede sok was bijna af gisterenavond, maar net niet helemaal. Dat heb ik dus eerst gedaan vanmorgen, zodat ik foto’s kon maken en ze kon inleveren voor de competitie. Dit blogje moest dus even wachten.


Een rustige vakantiedag, met overigens veel regen, heb ik dus goed besteed, terwijl ik mijn lijf de tijd gaf om te herstellen van de verkoudheid. Dat gaat helemaal de goede kant op!

De plannen voor deze maandag: koffer kopen voor Mr. X, nog een keer naar de Krispy Kreme en ik ga met de restjes wol proefjes breien uit mijn nieuwe boek. Ik heb nog een sok uit een vorige ronde die ik af kan maken, maar even genoeg sok gezien.

Groet, Françoise 

PS. Terwijl ik dit typ komt het bericht binnen dat mijn sokken zijn goedgekeurd! 

No comments:

Post a Comment