Wednesday, December 22, 2021

Advent Dag 22

 De dag begon met een ommetje in de vrieskou. `kijk wat een prachtige lucht met die opkomende zon.
De rest van de dag keek ik uit over de witte daken van de achterbuurten en zag ik het zonnetje zijn best doen.
Hier een mooie combinatie van pennen, mooi trio zo.

Zo langzamerhand weet ik niet meer welke kleur in welke pen zit…eerst kon ik dat prima bijhouden in mijn hoofd, maar nu er meer kleuren zijn, wordt het toch lastiger. Vooral omdat sommige kleuren dicht bij elkaar in de buurt liggen.
Nu ga ik met mijn benen omhoog onder een dekentje op de bank. Ontspannen naar het sportgala kijken.
Bij de mannen ben ik voor de verkiezing van Niek Kimmann tot sportman van het jaar.
Gewoon omdat het mijn achterneef is…ik ken hem niet persoonlijk, daar is onze familie te groot voor, maar natuurlijk werd er op feestjes wel over gesproken. Ik zag dan zijn opa en oma (zijn opa is een broer van mijn vader) en die zijn natuurlijk super trots.

Tot morgen,
Françoise 

2 comments:

  1. Zeker is dat iets om trots op te zijn heb nog niet gekezen hoe het afgelopen is maar Max maakt ook een grote kans denk ik maar zo

    ReplyDelete