Sunday, December 5, 2021

Advent Dag 05

 Vandaag is het natuurlijk de dag van Sinterklaas. Gelukkig kwam ik hem nog tegen gisteren en beloofde hij een pakje te brengen. Ik ruimde alvast de eettafel op (lag vol met Lego om te sorteren) en haalde de kerstversiering uit de zolderberging.

We hadden dus 1 pakje: een nieuw bordspel en dat speelden we. Altijd even lastig zo’n eerste keer als je steeds de spelregels moet lezen en aan het einde er achterkomt dat we de puntentelling toch niet helemaal goed gedaan hebben. Het valt ook niet mee om het spel te volgen als ondertussen een bizarre F1-race wordt gereden…ik ben helemaal kwijt wat er allemaal is gebeurd…

De eerste kerstverlichting is opgehangen, de kaarsjes gingen weer aan en ik neem morgen ook wat mee naar kantoor om daar de boel een beetje op te leuken.

En met al dat opruimen (ook nog gesport vanmorgen) en versieren was ik bijna vergeten te kijken naar het nieuwe deel van de Gnome (dat patroon is er altijd ergens in de middag), maar gelukkig had ik ook nog wat te breien!

Morgen een kantoor dagje, ga ik mijn vulpennen meenemen gevuld met Harmony (de kleur van vandaag) en Garland. De laatste heeft een mooi glimmertje. Nu nog even de filmpjes van Arne en Carlos kijken en ondertussen een paar schaapjes breien.

Fijne week,

Françoise 

1 comment:

  1. Ja, ik zie je gnomeproject! Leuk om te doen, inderdaad. Ik vind het dan al jammer dat er een verhaal of recept is in plaats van een stukje patroon ;-)

    ReplyDelete