Tuesday, December 7, 2021

Advent Dag 07

Aan het einde van de middag ging ik sporten, heerlijk even het hoofd leegmaken en een korte evaluatie of ik mijn doelen al bereikt heb…of in ieder geval onderweg ben. Één van mijn doelen was weer pijnvrij op de fiets zitten. Na een half uur fietsen was afstappen altijd erg pijnlijk en zelf had ik het idee dat het een spieren kwestie was. Na een paar maanden trainen voelde ik al verschil en nu voel ik soms nog vaag wat pijn dat me er aan herinnert dat er iets was…Mooi dat dat bereikt is! Mijn vet percentage ging naar beneden, mijn gewicht niet (spierballen gekweekt dus). Verder heb ik veel meer energie en kracht. Ik ga hier dus vooral mee door.

Vanavond was het tijd voor lapjes…ik maak blokken voor een Round robin en kan daar dus verder niets van laten zien. Geheim voor de ontvanger en je weet maar nooit…
Gisteren breide ik heerlijk aan mijn schaapjes en toen ik vanmorgen de kleuren in de doos bekeek bedacht ik: als ik wil dat de kleuren in een mooi verloop doorlopen moet ik dus van de bovenste rij naar de onderste rij. Ik ben linksboven begonnen en moet dus straks rechtsonder verder en dan zigzag door de doos heen. Wat ik vooral ook leuk vind, is dat ik van alle kleuren nog wat overhoudt.
Twee potjes inkt heb ik vandaag getest: Winter spice, een mooie bruin en Candle light, goudgeel. In het zonnetje vandaag was deze kleur goed te beoordelen. Op donkere dagen zijn de lichte kleuren niet zo geschikt om mee te schrijven.
Van alle kleuren maak ik dit soort kaartjes. Ik hang ze nu bij elkaar, maar straks gaan ze netjes op kleur in een ring om met anderen te vergelijken en vooral om te weten welke ik heb!

Groet, 

Françoise 


2 comments:

  1. Gisteren was er een leuk stuk op tv over vulpennen. Ik gebruik de mijne al 25 jaar. Maar een serie zoals jij hebt, lijkt me ook wel wat.

    ReplyDelete