Friday, December 17, 2021

Advent Dag 17

 Op tijd mijn blogje schrijven, want anders wordt het niets meer vandaag. Aan het einde van de middag ging ik nog even sporten, de trainer had er zin in en zette ons goed aan het werk. Dus na het sporten douchen, meteen maar in de pyama, koken, eten en met de benen omhoog op de bank. Beetje zappen, wat bestellen voor mijn vulpennen en nu dus mijn blogje.


Mooie kleuren komen er elke dag voorbij in mijn Inkvent kalender. Die van gisteren Vintage Copper vind ik prachtig. Fijne kleur om mee te schrijven en dan die glitter....zo fijn die glitters als je schrijft, kleine genoegens tijdens al dat computerwerk. Simpele aantekeningen krijgen zo wat extra´s.

Mijn tribune wordt al aardig gevuld met alle potjes.

Op mijn bureau heb ik ook altijd de Flow jaarkalender. Een dagelijks kaartje met een boekentip, Instagram of een mooie uitspraak om over na te denken. Die van vandaag past goed bij mijn avondstemming: lekker ontspannen.

Terwijl ik op de bank zit, gaan mijn gedachten alvast naar de letter Z. Volgende week is deze aan de beurt en daarmee sluiten we de Creachallenge 2021 af. Mijn ideeën voor 2022 krijgen langzaam al wat meer vorm, zo her en der liggen kattenbelletjes met ideeën. Ik hoop ze de komende weken wat concreter te maken. Hoe vaak ga ik schrijven, ga ik dat op een vaste dag doen? Hoe zorg ik voor beeldmateriaal? Welke technieken zal ik gebruiken? En binnen welke bandbreedte zullen mijn onderwerpen liggen? Natuurlijk wordt het kleurrijk, met inkt, garens, textiel, tekst en een taartje. Ik kan alvast verklappen dat de woorden ambacht en geschiedenis er zeker mee te maken zullen hebben.

Fijn weekend, hier wordt het tijd voor een kerstboom.

Françoise

1 comment:

  1. Zo geinig de tribune voor je potjes. Haperen de glitters niet in de vulpen of is het een soort glitterstof wat er in zit?

    ReplyDelete