Monday, December 6, 2021

Advent Dag 06

 Een grijze dag, waterkoud, maar op kantoor gelukkig warm. Ik ben nog niet verder gekomen dan het meenemen van de kerstballen en versiering: deze staan nu onder mijn bureau. Misschien dat er woensdag tijd is om het een en ander te versieren.

Vanavond breide ik verder aan de schaapjes. Via Rufous-Seville-Mustart en Fennel ben ik nu bezig met kleur 5, Sorrel. De kleur van vandaag is Ivy en daarna beginnen we alweer aan de volgende rij van zes kleuren.

Aan de buitenkant van de inkt potjes is moeilijk de exacte kleur van de inkt te bepalen, de naam Winter Spice doet me denken aan kaneel, anijs en kruidnagelen. Ik wilde zeggen dat ik me afvraag hoe het zal ruiken, maar ik moet natuurlijk zeggen dat ik benieuwd ben naar de kleur. Het is weer een kleur met wat glimmer en glans. 

Groet,

Françoise 

No comments:

Post a Comment