Monday, December 13, 2021

Advent Dag 13

 Vandaag werd er natuurlijk uitgebreid nagepraat over Max…
Vanavond breide ik verder aan mijn gnome. Het wordt tijd om het wat op te gaan vullen, dan krijgt hij vorm en wordt hij meer zichtbaar. 
Aangezien ik de lont wol ergens boven heb liggen en ik even geen zin heb om dat op te zoeken, begin ik aan een tweede sweater van Arne & Carlos. De vorige breide ik op 5 naalden, maar op een rond breinaald met de magic loop heeft toch mijn voorkeur. Het geeft wat minder gedoe met draden en naalden die om elkaar heen gaan zitten. Moest ik wel een naald uit een breiwerk vissen. Ik heb de naalden echt in soorten en maten en  zelfs ook dubbel…of te wel: veel breiwerk op de naalden staan.

En nog even als aanvulling op het feit dat ik reacties eerst beoordeel: ik ontvang de laatste weken regelmatig reacties die helemaal niets met mijn blog te maken hebben…niet in het Nederlands en voor een heel andere doelgroep…dus vandaar.

Groet,
Françoise 

No comments:

Post a Comment