Sunday, December 19, 2021

Advent Dag 19

Voor het eerst in lange tijd geen wekker op zondagochtend! Er stond geen sporten op het schema in de ochtend, maar een wandeling in de middag. Dat had ik al lang niet gedaan...eigenlijk wel fijn om weer eens wat wandelkilometers te maken.

Verder rommelde ik lekker wat aan. Ik sneed lapjes voor mijn adventsquilt, zette de kabouter verder in elkaar, met rugzak en al! Heerlijk op de bank met een boek en een was aan de lijn.


Mr. X had zich verheugd op een extra weekje vakantie, maar school heeft bedacht dat ze deze week zelf aan de slag moeten met de lesstof, volgens het lesrooster dat er is. Docenten zijn beschikbaar voor vragen. Vrijdag dan nog een online kerstafsluiting. Ik ben benieuwd hoeveel vragen de docenten krijgen, ik schat nul. Ik opperde dat hij wel aan een van de docenten nog naar een cijfer kan vragen waar hij al 4 weken op wacht...maakt wel een goede indruk als je online bent...kan geen kwaad.

Ook zat ik nog met mijn neus in de bakboeken: op zoek naar het lekkerste tiramisu recept en maakte een boodschappenlijstje: er staat ook een vegan versie van panna cotta op het menu...morgen eens speuren naar de vegan slagroom en agar agar om de gelatine te vervangen.

Fijn week,

Françoise


No comments:

Post a Comment