Thursday, December 9, 2021

Advent Dag 09

 Op Facebook word je bijna dagelijks aan eerdere gebeurtenissen herinnerd. In adventstijd betekent dat er projecten van voorgaande jaren langskomen, variërend van breiwerken tot borduurwerken, dagelijkse challenges en bijzondere cadeautjes.

Een van mijn borduurwerken voor een quilt is het bovenstaande. De borduurtjes zijn af, nu nog een quilt van maken. Ik heb het tevoorschijn gehaald, zodat ik de cirkels kan app
liqueren op de ondergrond.

En al scrollend door mijn tijdlijn op Instagram kwam ik een Youtube kanaal tegen met een adventskalender, geschilderd in aquarel. Zo leuk, elke dag een nieuwe afbeelding om te schilderen met uitgebreide instructie. Ik heb me nooit gerealiseerd dat je ook schildertips daar kunt vinden! Schilderen staat ook altijd wel ergens op een lijstje om meer te doen, maar het ontbreekt me aan techniek en inspiratie. O, die adventskalender lonkt. 
zoek maar eens op: de Winton Paper Co.
Niet alleen een kalender, maar ook kerstbomen voor je kerstkaarten en allerlei andere Kerstitems heb ik gezien. Ik voeg dit leuks toe aan mijn lijstje voor de kerstvakantie of een weekenddagje. Het past wel bij de plannen die ik voor het nieuwe jaar heb...
Wat foto's uit de oude doos, ik zal in het weekend bij goed licht wat foto's maken van de strengetjes wol die ik elke dat uitpak. 
Morgen is de letter Y aan de beurt, het einde van het jaar komt echt in zicht.
Zal ik me houden aan de Y of zal ik er toch maar een IJ van maken. Dat laatste is natuurlijk wel wat makkelijker. 

groet,
Françoise



No comments:

Post a Comment