Saturday, December 4, 2021

Advent Dag 04

Een weekend dag vliegt altijd voorbij: boodschappen, sporten, beetje poetsen, viooltje met bollen in potten voor buiten en dan was ook nog mijn favoriete ontbijtthee op…

Dat laatste betekende een fietstochtje naar Den Bosch door de regen. Ik wilde niet met de auto, het zou immers wel eens druk kunnen zijn in de parkeergarages…In sommige winkels was het inderdaad druk maar bij de thee was ik snel klaar. Er was niet echt de intensie om Sinterklaas te gaan vieren met cadeautjes, maar toch kwam ik de Sint nog tegen in de stad en hij beloofde mij toch nog wat te bezorgen morgen…

De Sint fluisterde mij in dat de eettafel wel leeg moet zijn voor zijn cadeau, dus maakte ik het kerst huis voor mijn inkt flesjes af. Kleurtje 4 heeft de mooie naam Tempest. Morgen maar eens uitproberen.

Niet alleen moest dat huis af, zodat de blokje van tafel kunnen, ik wilde ook de kerst Lego van vorig jaar wat meer in het zicht zetten. Het leukste was mijn vondst op het balkon van het Elfenhuis: een gouden paasei. We misten er al eentje…

Tot slot is de eerste adventstrui klaar, nog een heel breiwerk, maar het idee dat er ook wat in kan is echt heel leuk. Deze was dus voor de eerste adventsweek. Op naar de tweede!
Morgen weer verder met de schaapjes, het huishouden, pepernoten en afwachten wat de Sint zal brengen morgenavond. Ik ben heel benieuwd!!!!

Groet,
Françoise 

2 comments: