Sunday, December 12, 2021

Advent Dag 12

De dag dat Max Verstappen Wereldkampioen werd. Ik weet niet hoe het jullie is vergaan, maar ik vond het zenuwslopend. Ik had gezorgd dat alle huishoudelijke besognes voor 14:00 uur klaar waren, zodat ik met een simpel breiwerkje (de schaapjes) op de bank kon gaan zitten om de race te volgen. Het breiwerk schoot lekker op tot aan de safety car en daarna de bloedstollende laatste ronde. Het is me niet gelukt om rustig op de bank te blijven zitten.

Na de race was het tijd om met vulpennen en inkt aan de slag te gaan. De kleurtjes van de laatste 3 dagen moesten nog getest en ik wilde een paar pennen vullen om komende week mee te schrijven. Nog moeilijk om een keuze te maken, met of zonder glitter? En zal ik nog een pen leeg laten voor als er morgen een heel leuk kleurtje komt? En die inkt met glitter toch maar niet in die pen met een Fijne punt...


Uiteindelijk heb ik er vier gekozen met mooie namen als Party Time, Raspberry Rose, Stargazer en Storm. Ik verheug me op het aantekeningen maken tijdens het werk morgen.

Een voldaan gevoel van deze dag: de was hangt aan de lijn, wat schaapjes gebreid, genoten van alle inkt, gesport en schone lakens op de bedden.

Een fijne week gewenst,

Françoise

P.S. Ik heb de instellingen bij de reacties gewijzigd. Ik ga ze eerst lezen voordat ze gepubliceerd worden. Ik zie de laatste tijd niet passende reacties...die wil ik graag eerst verwijderen.

1 comment:

  1. Ohh heerlijk die inktkleurtjes zag ze op insta ook al voorbij komen. Nou wat een zondag he, mijn voldaan gevoel eindigde iets anders. Ook wij zaten op de bank klaar voor max. Hi hi stilzitten kan ik ook niet en zat ondertussen de letters te knippen voor de BOM van Dorry. Pffff bij de laatste erachter komen dat ik ze allemaal verkeerd om deed. Hoe stom he en toen kwam de overwinning van Max, dat maakte alles weer goed. Geen gepaste opmerkingen, wat heb je toch een gekke mensen. Fijne dag groetjes Coby (insta cosy cot).

    ReplyDelete