Friday, December 22, 2023

Advent 2023 Dag 22

Een paar weken geleden dacht ik dat het een mooie dag zou zijn om nog een laatste vakantiedag op te nemen. Het werden slechts een paar uurtjes (tandartsbezoek), want nog het een en ander af te ronden.
Maar goed, vanmorgen bij het ontbijt keek ik even mijn bakboeken door om een boodschappenlijstje te maken voor dessert en baksels.
Scheelt morgenochtend wat in de planning. Kan ik dan boodschappen doen en daarna nog cadeautjes kopen in de stad. Zondag staat dan in het teken van bakken, huishouden en er worden nog boodschappen thuisbezorgd. Natuurlijk kan ik dan tussen de bedrijven door aan al mijn handwerkprojecten denken.
Nu ga ik nog wat borduren, zo’n zin in, maar het komt er al de hele week niet van en vooral op tijd naar bed.
Het is kwart over negen als ik dit schrijf en misschien worden het maar tien kruissteekjes en besluit ik dan om naar bed te gaan.
Ik ga proberen om morgen wat meer foto’s te maken en dan wordt mijn tekst vast ook weer wat langer.

Groet, Françoise

1 comment:

  1. Wat een mooi boek laat je zien. Heerlijk om daar uit te bakken, lijkt mij. Je hebt het nog even druk, sterkte! En dan straks lekker genieten van de Kerst.

    ReplyDelete