Friday, December 15, 2023

Advent 2023 Dag 15

Omdat we vanavond eters kregen, nam ik vandaag nog een paar uurtjes vakantie op. Ik ging dus om twee uur naar huis, deed de boodschappen en ruimde wat op in huis. Het voelde zo luxe om al om 4 uur met een kopje thee op de bank te zitten…
Daarna deed ik wat voorbereidend werk in de keuken, zodat Mr. X aan de slag kon voor het diner.
Ik breide vanavond nog een paar steekjes en liep eens langs mijn kerstballen om een paar foto’s te maken voor mijn blog.
Aangezien ik ook meteen de weekend boodschappen heb gedaan, heb ik morgen een lange dag voor allerlei leuks. Maar eerst Mr. X naar Tilburg brengen. Ski-spullen staan klaar, nog even de wekker zetten (04:00 uur…).Nu denk ik: als ik terugkom dan ga ik meteen lekker rommelen met naald en draad. Ik weet niet of ik daar morgenochtend nog steeds zo over denk of dat ik terug ga naar bed.
Wat het ook wordt: een weekend vol handwerkmogelijkheden ligt voor de boeg. Dat levert vast wel wat kleurige plaatjes op met bijbehorende verhalen.

Groet, Françoise


1 comment:

  1. Dit lees je pas als je alweer terug bent, ik wens je een fijn ontspannen weekend toe en kijk al uit naar de kleurige plaatjes!

    ReplyDelete