Saturday, December 2, 2023

Advent 2023 Dag 2

Vandaag was een dag zonder wekker. Ik doe dat niet vaak, want op tijd boodschappen doen is fijn. Nu was het een uurtje later dan anders en dat was het dan…voor wat betreft het huishouden. De rest van de dag kon ik spenderen aan al mijn adventprojecten. Ik hechtte de laatste draadjes af van de sokken en dus kon ik dat afstrepen van mijn lijstje.

Wow, de hele dag borduren en breien. Beetje rommelen met draadjes, radio op de achtergrond en nu met een breiwerk en een Netflix-kerstfilm op de bank.
Ornamentje toegevoegd aan mijn quiltkalender

Het hele huis was rustig: uitslapen en wat rommelen. Of een heerlijk dutje op de bank:
Zo voelde deze dag: relaxed…

Ik borduurde aan de adventskalender van Soed Idee. Ik koos mijn eigen kleuren uit voorraad. Gaat stiekem best wat tijd in zitten en bij blijven zal me echt niet lukken op werkdagen. Het licht was vanmorgen ook goed en na een uurtje hadden ook mijn handen het ritme weer te pakken.

Morgen de wekker weer zetten: sporten, de wasmachine aan, stofzuigen. Afgewisseld met breien, borduren en de kerstlichtjes op zoeken. Misschien nog een wandeling in de sneeuw?

Groet, Françoise


3 comments:

  1. Lekker dagje zo daar hou ik ook wel van

    ReplyDelete
  2. Heerlijk zo'n dag. Dat kom je helemaal van bij.

    ReplyDelete
  3. Geweldig dat je weer over je Adventkalenders schrijft, ik hou er zo van.
    Ho ho ho Coby

    ReplyDelete