Sunday, December 10, 2023

Advent 2023 Dag 10

De 2e zondag van de Advent alweer. Ik begon de dag met sporten, even een rondje fitness om soepel te blijven en kracht te behouden. Bij thuiskomst was de eerste was klaar en kon die aan de lijn.
Daarna ging ik aan de slag met de breimachines. Het een en ander nog uitzoeken en daarna verder inpakken.
Tijd om te borduren of zoiets had ik niet, maar wel tijd om een pakje open te maken. Heerlijk kleurtje voor weer een paar sokken…
Alle onderdelen van de twee machines zijn nu verpakt in noppenfolie en gewogen.
Inmiddels ligt alles in de woonkamer en gaan we er morgenavond wat grotere pakketten van maken van zo’n 20 kilo. Kan het daarna netjes op een stapel in de garage. 
En kan ik mijn kantoor weer gezellig maken en opruimen.
Vanmiddag reden we naar Den Haag, zodat Xander voor zijn vertrek naar Oostenrijk nog even kon bijpraten met Opa en Oma. Aanstaande zaterdag vertrekt hij weer naar de sneeuw voor eerst een trainingsweek en daarna volgen nog 2 weken stage. Met de feestdagen is hij dus niet thuis, maar gaat een Oostenrijkse Kerst mee maken. 
In de auto breide ik nog wat naalden aan een eenvoudig project. Niet te ingewikkeld tellen onderweg.

En zo was het mooi weekend al weer voorbij.

Groet, Françoise



1 comment:

  1. De kerst in Oostenrijk is heel anders als in ons land , iedereen denkt dat het gezellig is kerst in de sneeuw ,valt erg tegen naar onze begrippen !
    Dus Mr X heet Xander leuke naam !

    Gr Petra.

    ReplyDelete