Monday, December 18, 2023

Advent 2023 Dag 18

Gisteren kreeg ik onderstaande foto uit Oostenrijk. Heerlijk weer en goede sneeuw.
Ondertussen had ik hier nog een dilemma met een haakproject. Ik was met een deken van Attic 24 bezig en haken is niet mijn favoriete techniek. Mijn schouder protesteert dan af en toe. Dus schiet het niet op en bedacht ik dat ik dan maar beter iets soortgelijks kon breien. Maar ja, dat voelt toch niet hetzelfde en Mr.X prefereert de gehaakte versie (en het is zijn bestelling).
Ben dus alweer een paar weken aan het twijfelen… en vandaag bedacht ik dat haken toch het beste is. Zeker omdat ik blijf twijfelen. Gelukkig had ik mijn haakwerk nog niet uitgehaald en ga ik rustig verder. Goed om mijn techniek letten, dat werkte ook bij de vorige deken. Zou mooi zijn als ik over een paar weken wat verder ben.
Verder verliep de dag wat anders dan verwacht, zo gaat dat soms en stelde ik mijn avondplannen wat bij. Morgen is er weer een dag.

Groet, Françoise


No comments:

Post a Comment