Monday, December 11, 2023

Advent 2023 Dag 11

Na een rommelige dag op het werk…er kwamen weer wat last-minute-vragen tussendoor, er begon een nieuwe collega en we hebben gewoon nog veel te doen, was mijn hoofd moe aan het einde van de dag.
Na het eten en de koffie kon ik eigenlijk niet meer bedenken wat voor handwerk ik nu eens zou oppakken.  Te moe voor kruissteekjes, maar het moet ook wel een beetje uitdaging vragen, anders val ik in slaap…
Dus pakte ik mijn Delfter sokken en breide wat pennen bij de hiel. Beetje opletten en toch weer wat verder.
Ik bladerde door de nieuwe Flow (vond dat ik de jubileumeditie toch echt wel moest kopen) en vervolgens plakte ik nog wat mooie tape in mijn agenda. Daar heb ik dan elke dag weer plezier van als ik mijn agenda opendoe. In de Flow las ik over de #stationeryaddict op TikTok en ik liet me verleiden tot een kijkje. Ik ben snel gestopt, want ik zag de meest prachtige tapes en papiertjes langs komen. Heel verleidelijk.
Om weer eens goed met mijn pennen, inkt en papier aan de slag te kunnen moet ik mijn kantoortje weer ordenen. De breimachines liggen nu als pakketten in de woonkamer en mijn kantoor kan ik dus weer als werkruimte dienen in plaats van dat het een schuif-hier-alles-maar-naar-binnen ruimte is. Er moeten nog wat pen met feestelijke glitterinkt gevuld worden. Dat is dan iets voor later deze week.
Voor nu was de dag lang genoeg, nog even een was ophangen en dan slapen.

Groeten, Françoise

2 comments:

  1. Ja ik loop een beetje achter met lezen. Wat een geweldige tape. Ik ben wel van het opschrijven, de lijstjes, fijne pennen etc... maar eigenlijk nog nooit tape gebruikt. Deze is wel heel verleidelijk als kerstgekkie. Heb toevallig 2 weken geleden ook mijn quiltkamertje opgeruimd.
    Ho ho ho Coby

    ReplyDelete