Wednesday, October 10, 2018

Opruimen dag 9

Winterjassen, zomerjassen, ze hangen bij elkaar aan onze kapstok.
Maar dat past allemaal prima. Om toch wat ruimte te winnen en te zien dat ik deze opdracht heb gedaan is een zomerjas naar boven verhuisd, een jas naar de garage (tuinjas) en is er eentje in de textiel beland.

Alle wanten zijn nog complete sets, sjaals worden allemaal gedragen en ook de bijbehorende mutsen zijn aanwezig.
Jeetje,  het lijkt wel of  ik alles heel goed heb georganiseerd...maar zo voelt het echt niet. Verkeerde opdrachten tot nu toe, denk ik dan maar.

Maar kijk eens wat een heerlijk stapeltje aan sjaals. Wat een feest om elke keer uit te kiezen.


Groet,
Françoise

1 comment:

  1. Ik herken je gevoel. Ik vind dat er in mijn huis nog meer dan genoeg op te ruimen valt met dat is tot nu toe nog niet gelukt met deze opdrachten. :-) Er zit vast binnenkort wel een opdracht bij wat meer zoden aan de dijk zet voor ons.

    ReplyDelete