Wednesday, October 24, 2018

Opruimen dag 24

Vandaag gaat het over verzamelen en verzamelingen. De een verzamelt dit, de ander dat. Soms verzamel je om het verzamelen: dan heb je de eerste acht delen van een serie en dan koop je ook deel 9 en 10, terwijl de inhoud je misschien niet eens aanspreekt. Maar je mocht eens spijt krijgen dat de collectie niet compleet is. Zo vergaat het mij wel eens met boeken...
Al jaren verzamel ik spullen van het koekemannetje (gingerbread) en Sunbonnet Sue. Gewoon als het zo eens op mijn pad komt. Niet fanatiek, maar wel leuk.

Een andere verzameling was vanavond aan de beurt: onze verzameling printerpapier, enveloppen, etiketten, lamineerbenodigdheden en nog wat kantoorspul. Nu de logeerkamer anders is ingedeeld kan het kastje daar staan. Een beetje uit het zicht in plaats van op de overloop.

Situatie voor:


Situatie na:


Kan weer wat afstrepen van mijn lijstje en mijn beloning komt steeds dichterbij...
Ben benieuwd naar de opdracht van morgen en hoe ik deze kan vertalen naar een klus in mijn huis.

groet,
Françoise

1 comment: