Tuesday, October 16, 2018

Opruimen dag 16

Vandaag was de opdracht: een rommellade. Tijd om de lades met handwerk in de woonkamer onder handen te nemen. Eens kijken wat er naar boven kan verhuizen en wat voor schatten er verborgen liggen.
Goed om ze weer eens door te lopen. Ik vind wat linialen terug en doe wat kleine dingen weg, maar vooral geniet ik van alle projecten die ik tegen kom. Sommige bijna af...andere nog lang niet.

Samen met Mr. X gingen we ook nog een van zijn bakken door, ook daar weer wat minder spullen. 
Op zolder ben ik ook begonnen met mijn kinderboeken. Dat kost tijd omdat het ook heel leuk is om alles weer in handen te hebben. De plaatjes op de voorkant, de onderwerpen. Een hele stapel verdwijnt er al in een doos. 
Een emmer sop is ook geen overbodige luxe, eerst poetsen voordat boeken weer een plekje vinden.
Voldaan dat ik begonnen ben met deze klus.

Groet,
Françoise 

No comments:

Post a Comment