Tuesday, October 2, 2018

Opruimen dag 2

Vandaag zijn de reistassen en koffers aan de beurt, maar ik heb de opdracht wat aangepast en alle tassen uit de gangkast geplukt: rugzakken voor dagelijks gebruik, boodschappentassen, plastic tasjes, cadeautasjes...

Ik herinner me dat ik een aantal jaar geleden deze opdracht deed en toen 150 plastic tasjes uit de bak viste: nu zijn het er vier! Wat dat betreft is het gedrag echt veranderd. Niet alleen bij het boodschappen doen neem ik nu een tas mee, ook bij het winkelen in de stad en zelfs een papieren tas sla ik vaak af. Het kan prima zonder.

Heerlijk om weer te weten welke tassen er in de kast staan. Er verdwijnen een paar oude tassen in de vuilnisbak en netjes geordend mag de rest weer terug de kast in (nu de rest van de kast nog...)

Tot morgen,
Françoise

No comments:

Post a Comment