Sunday, October 7, 2018

Opruimen dag 7

Vandaag zijn de studieboeken aan de beurt.

Het is handig dat ik die niet meer heb, die zijn een paar jaar geleden al bij het oud papier gegaan: zo gedateerd!
Nu zou het te makkelijk zijn om dan maar met een handwerkje op de bank te gaan zitten. Er zijn genoeg quiltboeken die ik ook als studieboeken kan beschouwen.
Vorig jaar al heel veel van weg gedaan, maar een snel rondje door de kast leverde toch 25 cm ruimte op.
Tijdens een verjaardag vanmiddag hadden we het over een bestemming en vriendin had een goede tip: er is elk jaar een markt waar handwerkspullen voor het goede doel worden verkocht. Het lijkt me mooi om ze daar aan te doneren, dat ga ik dus uitzoeken!


Ik was dus snel klaar en kon ook nog wat handwerk op de foto zetten. Eindelijk mijn augustus bloemetjes klaar. Een beetje haken per dag gaat! 

Groet,
Françoise

1 comment:

  1. Piep leuke bloemen en wat een goed idee vd boekendonatie, knuf

    ReplyDelete