Tuesday, October 23, 2018

Opruimen dag 22 en 23

Soms heb je wat makkelijke dagen. De opdracht gisteren was: kijk eens onder de bedden. Snel klaar, want een aantal bedden waren zondag verhuisd, dus er ligt het juiste onder de bedden.
Onder mijn eigen bed staan wat bakken met lapjes...restjes bakken...die staan daar prima.
Vandaag was de sportkleding aan de beurt. Heb ik niet zoveel dus de hele plank aangepakt. Na 30! jaar dienst is een joggingbroek nu toch echt weg en ook wat zomerrokken die ik niet meer pas/draag en gedateerd zijn.
En passant ook de weessokken maar eens gesorteerd: zaten stiekem toch minder wezen tussen dan ik dacht.
De sportattributen heb ik buiten beschouwing gelaten.
Ze zijn over het algemeen niet van mij en het zijn er veel...honkbal, badminton en vooral heel, veel golfspullen. Tja, de een heeft golfclubs en de ander een naaimachine, breinaalden...

Groet,
Françoise

No comments:

Post a Comment