Sunday, October 28, 2018

Opruimen dag 27 en 28

Het weekend geeft altijd ruimte voor wat extra klusjes of klussen die doordeweeks niet zo handig zijn. 
Zaterdag was het tijd voor snoeren in huis. Dat was snel klaar, vorig jaar alle verlengsnoeren nagekeken en daar waar nodig vervangen.
Er was dus ook nog tijd voor wat andere klusjes: schoenen en een stuk van de kledingkast: miskopen en oude kledingstukken zijn verdwenen uit mijn kast.
En zomaar was er ook wat heerlijke tijd voor een handwerkje.

Zondag waren de truien aan de beurt: allemaal uit de kast en sorteren. Af en toe kom je dan een vergeten kledingstuk tegen en zoveel heb ik niet eens. Hoe doen mensen dat met een hele inloopkast?
Niet alleen mijn kast, ook de kast van Mr. X namen we onder handen. Kon het meteen mee naar een neefje tijdens een verjaardagsfeestje.
En zo zijn er al 28 dagen van opruimen voorbij. Het bevalt me goed deze actie. Mijn huis hoeft echt niet leeg, maar iets meer ruimte overal maakt opruimen en het opgeruimd houden net wat makkelijker.

Groet,
Françoise 

No comments:

Post a Comment