Wednesday, October 3, 2018

Opruimen dag 3

Oei, vandaag is het kabeltjesdag. Nu zijn er best wat dozen en laatjes met deze dingen. Daarbij liggen ook allerlei aanverwante zaken. Die neem ik dus meteen maar mee in de uitzoekerij.

Als eerste een laatje met telefoongerei. Wat oude telefoons, dito bijbehorende kabels en nog wat andere kabels, waarvan sommige echt nergens op passen. Die kunnen dus allemaal naar de milieustraat.
Verder is er ook nog een doos met spullen van de vaste telefonie: kabels, een oude telefoon en nog meer. Helaas kom ik er niet aan toe om deze vandaag nog uit te zoeken. Maar er staat een mand naast waar alles wat weg mag ik gaat. Kan het zo naar de krat in de garage met label Milieustraat.


Volgens mij ook nog het een en ander aan gebruiksaanwijzingen: die kunnen vast ook allemaal weg,
Morgen mee verder.

Maar er is in ieder geval 1 laatje leeg. Dit is in een kastje van 4. Nu ga ik de spullen van laatje 4 (naaimachinegerei) verhuizen naar laatje 2 (die is nu leeg), dan kunnen de spullen van laatje 3 (kabels telefoon en computergerei) in laatje 4, de spullen van laatje 1 (kantoorspullen) in laatje 3 en dan is laatje 1 leeg en kunnen daar de spullen (rolmes/schaar/linialen) in die nu los op een plank naast mijn werktafel liggen. Kun je het nog volgen? 
Dat betekent automatisch dat laatje 1, 3 en 4 en de plank naast mijn werktafel ook opgeruimd en uitgezocht worden. Wat een feest...

groet,
Françoise

1 comment: