Saturday, July 25, 2020

Vakantie 2020 dag 7

In de schuur stond ook nog een Mountainbike van opa. Ook hier moest even gepast worden...ja hoor: het past. Dus ging deze fiets mee naar huis! Nu kan er thuis op gefietst worden, genoeg mooie routes in de buurt of een klein beetje verder weg (denk aan de Loonse en Drunense duinen).
Wat zou mijn vader er van genoten hebben om zijn kleinzoon op zijn fiets te zien!

Vroeg in de middag reden we weer naar huis. Zo was er nog tijd voor een rondje milieustraat en het afbouwen van de Legoset. De attractie is inmiddels feestelijk geopend, speciale wachtrijen in deze coronatijd. (een Lego-drietje is anderhalve meter).

Natuurlijk volg ik de de vierdaagsenijmegen ook op Instagram en daar zag ik deze berichten. Er zijn nieuwe lantaarnpalen in de St. Annastraat en gisteren werden ook de voetgangerslichten in gebruik genomen. Jammer dat ik het niet wist, anders hadden we er nog even een kijkje kunnen nemen...


Maar binnenkort zijn we vast wel weer een keer in Nijmegen. Dan gaan we ze zeker even spotten.
Ik vind het een mooi eerbetoon aan Via Gladiola.

Het waren heerlijke dagen. Nu thuis wat rommelen en dan zondag naar Rotterdam.
Eens kijken welke toeristische attracties we kunnen gaan doen. Op het programma in ieder geval een dagje Delft. Eens kijken of de vulpenwinkel en wolwinkel open zijn...

groet,
Françoise

3 comments: