Sunday, September 8, 2019

Leuke plaatjes

Alweer tijd om een column te schrijven voor Quilt & Zo. Het eerste is altijd het onderwerp...als ik dat eenmaal heb, zoek ik het materiaal bij elkaar voor de foto's. Nu de dagen korten is het weekend het aangewezen moment om foto's te maken. En nu het nog mooi weer is, kan het mooi op een van de nieuwe tafels.

Gisteren maakte ik nog een nieuwe tafel. Dit keer een hoge die past onder het keukenraam, een soort van buitenvensterbank. De tijm en bieslook haalde ik uit de grote teil. Ze stonden daar nog wat eenzaam in als restant van de AH moestuintjes. Aangevuld met bloemen uit de voortuin en de basilicum van de supermarkt. 
Zowel vanaf buiten en vanaf binnen ziet het er gezellig uit.
Mooi plekje voor de prullenbakken en zo is er weer wat hout verwerkt. 
Op naar het volgende project, maar eerst nog even wat huiswerkondersteuning verlenen.
Van wiskunde tot Frans en muziek...ik laat mij meenemen in het moderne onderwijs van de brugklasser. Muziek op de iPad en een werkboek voor wiskunde met gekleurde afbeeldingen.


Nog een fijne dag,
Françoise

No comments:

Post a Comment