Thursday, July 18, 2019

Dag 3 Vierdaagse

Gisteren een zere knie en de tip gekregen van de medische dienst om te koelen en tijdens de rust de benen omhoog te leggen.
Bij dit leuke rustplekje was dit geem straf. Je even afzonderen door een speĺletje op de telefoon te doen en daarna weer verder.

Inmiddels zitten we alweer lekker op de bank. Mijn voeten zijn moe, mijn kuiten verzuurd en ik ben een blaartje rijker.
Maar wat was het een fijne dag vandaag. Mooie route voor de 30 km en ook toen het samenkwam in Groesbeek konden we wel lekker doorlopen.

De zevenheuvelenweg vonden we niet zo zwaar.
Lekker op tijd onze rustmomenten gepakt en om 14.30 uur binnen.
Op naar morgen!

Groet, Françoise







4 comments:

  1. Knap hoor! Ook deze dag is weer binnen, morgen op vleugels door de via Gladiola! Succes

    ReplyDelete
  2. Jullie mogen nu al meer dan trots zijn!
    Vr.gr. Anita

    ReplyDelete
  3. wow, ik dacht altijd dat de 7 heuvelenweg het ergste was! goed hoor. succes voor vandaag

    ReplyDelete
  4. Ik heb er zo'n bewondering voor. Succes voor vandaag! En alvast gefeliciteerd 💐

    ReplyDelete