Thursday, July 25, 2019

Christmas in July

Zojuist mijn column geschreven voor het septembernummer van Quilt & Zo.
Dat gaat over kerst, dus vandaar Christmas in July.
Daar zat ik gisteren dan met mijn kerststofjes, quilts en knoopjes in de tuin om foto's te maken.
En dat op de dag dat het hitterecord uit 1944 werd gebroken.

Superleuk stofje dit, was helemaal vergeten dat ik deze heb...even geaaid en weer in de doos gestopt.

Vandaag gingen we hier door de 40 graden grens heen, dus echt het goede moment om je met kerst bezig te houden.
En dit borduurwerk moet ik echt eens afmaken en verzinnen hoe ik het ga verwerken in een quilt.
Zo als het origineel of toch anders?

Alles maar weer opgeruimd, de tijd is nog niet daar.
Ik wacht nog even met mijn kerstprojecten.

groet,
Françoise



No comments:

Post a Comment