Wednesday, June 8, 2022

Aftellen

Vierdaagse lopers zijn van het aftellen. Ook op de website staat er een teller die langzaam aftelt naar de start.
Dit is de tijd tot de start van de 50 km op dinsdag 19 juli. Om 4:00 uur in de ochtend klinkt dan het startschot. (vorige keer lag ik nog in bed en werd er wakker van...) Dit jaar een mooie tijd om op te staan.

Ik heb er echt zin in, zaterdag wil ik een flinke afstand gaan lopen, moet toch een keer die 40 aantikken. Ook goed om te weten dat je dit kunt lopen...Maar eens even een route maken om ook de boodschappen in te passen (lopend naar Den Bosch met een omweg om mijn favoriete thee te halen bijvoorbeeld).

Voor zondag staat een ander evenement op de planning: the Dutch pen show (vraag me niet waarom deze naam in het Engels is). Dus ik maak een verlanglijstje: pen, etui, potje inkt, misschien een workshop, maar vooral gezelligheid. Met twee vriendinnen appen over de lijstjes, wensen enzovoorts.

Voorpret alom dus...

Groet,

Françoise


1 comment: