Sunday, January 10, 2021

Nog meer AAAA's

 Er zijn nog veel meer mooie verhalen bij de A-Z challenge. Een lijst met blogs vind je links onder het kopje

Creatief A-Z 2021

Zoveel leuks om te lezen, inspiratie op te doen en je te verwonderen over alle invalshoeken. Mocht ik er meer tegenkomen in de komende weken, dan zal ik de lijst aanvullen. Door alle reacties heb ik nog meer woorden met een A toegevoegd aan mijn lijstje. Alhoewel er ook wel woorden zijn, die er niet op komen! Zo ben ik opgegroeid in Rotterdam en een Amsterdamse voetbalclub zal mijn lijstje niet halen...(hoe kòm je er überhaupt op? )


Fijne week,
Françoise


4 comments:

  1. Wat leuk dat je ook een lijstje met deelnemende blogs vermeld.
    Grappig je voetbalopmerking😉

    ReplyDelete
  2. Geweldig ik moet er even om lachen, zal het woord niet zeggen.

    ReplyDelete
  3. Haha, geboren in Rotterdam zou ik de naam van dat schoonmaakmiddel ook niet op mijn lijstje willen zetten hoor.

    ReplyDelete
  4. Oh, dat klinkt heel enthousiast!

    ReplyDelete