Sunday, September 27, 2020

Nog niet genoeg

 Gewoon omdat ik er niet genoeg van kan krijgen: een paar dahlia foto's. Zaterdag deed ik nogmaals een rondje tussen de bloemen bij de Vughtse dahliavereniging en ging ik natuurlijk met een bosje naar huis.

Hier was het zaterdag nog heerlijk weer, wind en regen kwamen van zaterdag op zondag.



Vandaag dus een lekker dagje om binnen te rommelen. Verwarming een beetje aan, breiwerkje, bezoek, tekst schrijven voor Quilt en Zo en tot slot een blogje.
Bij lange na niet alles van mijn to-do-lijstje gedaan, maar morgen is er weer een dag!

Fijne week gewenst.
Françoise


2 comments:

  1. Morgen is er weer een dag, zo denk ik tegenwoordig ook. Maak mezelf niet meer gek met allerlei huishoudelijke taken die moeten gebeuren. Lekker even zitten met een werkje gun ik mezelf. Prachtige kleur deze dahlia.

    ReplyDelete
  2. piep
    ooh ja hoor.. lekker effe “me-time” prachtige bloemen
    zijn het

    knuf

    ReplyDelete