Wednesday, November 2, 2016

Jarig nichtje

Vorige week werd mijn nichtje Madelief alweer 2 jaar.
Op strooptocht naar een meisjescadeautje dus. De hele stad afgestroopt op donderdagavond, maar niet gevonden wat ik zocht. Gelukkig bood bol.com uitkomst: voor 23.00 uur besteld, de volgende dag in huis. En dat was ook de bedoeling, want zondag was het feest.

Een volgende keer ga ik eerst maar eens op het webwinkelen en dan pas de stad in...



Ik heb er even over gedacht om het zelf te houden. Dit blikken serviesje, in een minstens zo leuk koffertje, is gewoon superschattig!
Maar...toch maar niet. Gelukkig viel het prima in de smaak. Druiven smaken prima uit een theekopje.
Ook broers en neef zagen wel brood in dit cadeau en al snel werd het servies meegenomen naar de hut.
Iedereen uiteindelijk blij.
Wat heerlijk dat ik een nichtje heb dat van meisjes dingen houdt...dan kan ik mijn hart nog ophalen de komende jaren.

Met groet,
Françoise

No comments:

Post a Comment