Sunday, January 8, 2017

Van een heerlijke zaterdag

De dag begon wit...en wat is er dan leuker om de boodschappen per slee naar huis te vervoeren?
Dus eerst de garage in om de slee van zijn winterstalling te halen en dan op naar de supermarkt.
Het was nog niet helemaal licht (8.30) en we waren al weer op weg naar huis.


Straatje vegen, beetje strooien. Zo dat was heerlijk: even spelen met de sneeuw.
Binnen wachtte er een sinaasappeltaart: eigen baksel, toch weer geïnspireerd: cupcakecup...
En als ik dan snoep: dan ook maar iets goeds: roomboter, biologische eieren, echte sinaasappels...Geen conserveermiddelen etc.

Gezellig, want we kregen visite. Twee vriendinnen trotseerden de glibberige wegen en kwamen een knuffel maken. 
Geïnspireerd door de knuffels van Mr. X, die ze regelmatig zien.
Vandaag mochten ze model staan. 
En ik? Ik maakte een klein knuffeltje af, ruimde intussen mijn naaidoos maar eens op en dat is dan net zo'n sneeuwbal effect...'s avonds ruimde ik nog wat op in mijn quiltkamertje en kon mijn quilt in wording ophangen. 
Op naar het volgende deel van Bon Appetit. Welk deel? Ik denk iets met applicaties in de nog lege witte hoeken. Hoe en wat? Daar broed ik nog even over verder. 
Eerst nog wat blaadjes appliqueren van de mysterie.

Fijne dag,
Françoise

No comments:

Post a Comment