Saturday, August 8, 2015

Ik ging naar Den Bosch toe...

Gisteren was voor Wietske een grote dag.
Haar quiltwinkel in Den Bosch opende zijn deuren.
Natuurlijk ben ik een kijkje gaan nemen, ik heb de ontwikkelingen vanaf het begin gevolgd en gehoord en was natuurlijk nieuwsgierig hoe het geworden is.

Het was er druk en er waren veel mensen die ik kende uit de tijd dat ik zelf de winkel had in de stad. Leuk om zoveel bekende gezichten te zien en vooral fijn dat al die mensen nog steeds quilten. Echt een virus dat nooit meer over gaat.

De winkel ziet er prachtig uit. Mooie sfeerhoekjes, voldoende lapjes en accessoires.

Hier is de zetel van de Raad van Bestuur, of te wel het kantoor van Herman, de man van Wietske. Ook hij heeft een belangrijke taak in het reilen en zeilen van de winkel.

En er is ook gedacht aan de leden van de jonge raad en kleine bezoekers.

Dit is toch wel mijn favoriete kast met stoffen. Al die kleurtjes blijven trekken.

En Wietske: mijn cadeautje hou je nog te goed: het zit nog steeds ergens in de bestellijn!

Voor iedereen een fijn quiltweekend,
Françoise

3 comments:

  1. Beetje vreemd moet het voor jou toch wel zijn geweest, maar heerlijk dat er weer een quiltwinkel is in het Bossche!

    ReplyDelete
  2. Vanmorgen was ik er met Ruud, hij werd meteen afgevoerd voor koffie. Kon ik rustig [?] even neuzen. Juud was er ook, ik had haar nog nooit gezien maar het klikte meteen. Groetjes.

    ReplyDelete
  3. Super leuk verslag en we houden contact.
    Groetjes
    Wietske

    ReplyDelete