Tuesday, June 11, 2013

Quiltrol deel 8 en hartjes

Allereerst: Zaterdag 15 juni is er Quiltbee van 10-15 uur. Je bent dan van harte welkom in mijn woonkamer atelier. Neem je werk mee en schuif aan. Kom je lekker lang? Stop dan ook een lunch in je tas!
Mijn quiltwerk en hartjes liggen klaar.
Dit is nog deel 8 van de quiltrol. Een mooi blok om te maken

Weer een rij hartjes er aan. Ik loop nog steeds achter, maar toch weer een rij klaar. Inmiddels weer 108 hartjes geknipt voor de volgende rijen.
De tweede helft van het jaar hoef ik niet meer te knippen en stofjes uit te zoeken, dat ligt allemaal al klaar, omdat ik van alle stoffen er meteen twee knip. Daar kan ik me helemaal op verheugen.
Zal het dan opschieten?
 
Veel quiltplezier,
Françoise

1 comment:

  1. Een mooi blok, deel 8.
    En de hartjes zien er super uit.

    ReplyDelete