Tuesday, June 18, 2013

Homespun 121 is binnen


De nieuwe Homespun is binnen. Nummer 121 heeft weer gezellige projecten om direct aan te (willen) beginnen. Deel 1 van de Stitch-along staat hier in. De andere patronen komen de komende maanden op de website van Homespun te staan.
Het thema is de Franse keuken.
 
Ik heb in dit nummer alweer wat tips gespot, die ik zeker ga onthouden voor de toekomst.
 
Een tekst was wel wat raar: With winter whispering at the door!
Tja, dat heb je met zo'n Australisch blad...terwijl hier de mussen van het dak vallen, wordt het daar winter.
Ik zit in ieder geval lekker binnen.
Was net even bij de supermarkt, een advies: neem je jas mee. Ik wist niet hoe snel ik weer naar buiten moest, het was daar te koud om goed te verzinnen wat we zullen eten.
We houden het maar op een pastasalade.
 
Fijne dag,
Françoise

No comments:

Post a Comment