Monday, February 15, 2021

Winterse plaatjes

 Natuurlijk valt er nog veel meer te vertellen over de letter C. Al was het maar over de speciale ç die in mijn naam zit. Weet dat ik het reuze op prijs stel als je mijn naam met ç schrijft/typt. Daar waar je vroeger dan altijd de alt-toets met het getal 135 moest gebruiken, kun je tegenwoordig met diverse sneltoetsen aan de slag...

Maar nu is het natuurlijk tijd om het mooie winterweer van de afgelopen week vast te leggen. Wat was het prachtig buiten. Ik heb elke dag de tijd genomen om door de sneeuw te stappen en zo de nodige wandelkilometers te maken. 










Woorden zijn overbodig.
We laten de C achter ons en gaan op weg naar de D.
Vandaag had ik er alvast 1 woord bij: 
DOOI

Fijne week,
Françoise


5 comments:

  1. Joh nooit geweten over een speciale C, kan die dus ook niet vinden sorry. Gelukkig is mijn naam met een gewone C wat had ik anders al die tijd gemoeten hi hi.... mooie plaatjes.

    ReplyDelete
    Replies
    1. als je een ç had, dan wist je natuurlijk hoe je die moet vinden op je toetsenbord. Bijvoorbeeld eerst de ' en daarna direct de c, levert meestal dit op: ç...probeer maar eens uit.

      Delete
  2. Prachtig die winterse plaatjes.
    Ook ik heb de bijzondere ç uitgeprobeerd. Op mijn telefoon toets wat langer vasthouden. Hihi weer wat geleerd

    ReplyDelete
  3. Mooie winterplaatjes!
    Weer wat geleerd, dit is vlugger dan de alt en 135
    je moet het maar weten hè.

    ReplyDelete
  4. Prachtige foto’s heb je genomen van de winter, wat was het toch heerlijk !

    ReplyDelete