Thursday, October 10, 2019

Sweet Hearts op herhaling en meer...

Een paar weken geleden nam Wietske contact met mij op: Of ik het patroon van de Sweet Hearts nog voor haar had, want ze wilde er weer aan beginnen en ook "iets" mee doen in de winkel. Voordat we het wisten waren we druk aan het overleggen over hoe en wat en stonden we in de winkel stoffen uit te zoeken. Mijn quilt is inmiddels daar uit logeren, gezellig samen met die van Mandy.
Die van Mandy hangt hier mooi te wezen.
De start van deze BOM is op zaterdag 8 februari 2020 bij Bossche quilts & meer
Alle details over de prijzen van patroon met of zonder stoffenpakket, kun je in dit bericht van Wietske vinden: Mooi op tijd....

Ik ga het patroon onderhanden nemen. Zeven jaar geleden was het een mysterie, dus maakten we de delen door elkaar heen en wist je niet hoe en wat. Dat is nu anders. 
Ben je op zoek naar inspiratie voor een kleurkeuze: kijk dan eens bij het label Sweet Hearts hier op mijn blog, daar vind je heel veel varianten terug.
Mijn exemplaar:

Naast dit leuke nieuws, is er ook nog een ander nieuwtje te lezen in het bericht van Wietske.

Sparkling Pieces

2020 is een schrikkeljaar en daar hoort een quilt bij. 
Doe je mee met een blokje per dag?
Mandy heeft een mooi diamantje getekend, samen bedachten we de lay-out van de quilt en zo ontstond er een nieuw project.
Voorbeeld van Mandy:
Mijn blokjes met dierbare stofjes erin. Ware diamantjes...

In november volgt meer informatie over dit project...maar ook hiervoor geldt: ga alvast eens nadenken over je stofkeuze: duik de kast in. Neem restjes voor de diamanten en nieuwe stoffen voor de achtergrond, ga je voor plaatjes of voor rustige stofjes...of van alles en nog wat.

Het patroon voor de diamanten vind je in december hier op mijn blog, wil je werken met de handige mallen van Mandy? Bestel ze dan alvast bij Wietske...kunnen ze in december in je schoen of onder de kerstboom.
En zet 21 december in je agenda, breng een bezoekje aan 's-Hertogenbosch: altijd gezellig in het Brabantse met lapjes, Bossche bollen ,worstenbroodjes en een bezoekje aan de St. Jan.

Ik duik maar eens in de lapjes...
groet,
Françoise

No comments:

Post a Comment