Friday, May 17, 2019

Stukje schrijven

De nieuwe Quilt & Zo is uit, met daarin mijn column. Aangezien het al weer even geleden was dat ik het heb geschreven was het leuk om te lezen. En gedrukt is het toch anders dan op je scherm.
Deze uitgave is een Tassenspecial, er staan veel leuke projecten in, van groot tot klein.
En om het verhaal over de tassen compleet te maken hierbij een foto van mijn cognackleurige tas.
De sjaal staat er goed bij, geheel toevallig een mooi setje.
Ik heb veel plezier van mijn tas. Alles past er in voor een werkdag: van laptop tot broodtrommel.
Het wikken en wegen was de moeite waard, fijn model, fijne kleur. Zakelijk genoeg...etc. etc. De perfecte tas dus. Mist alleen nog een etui voor mijn pennen: die moet ik dan zelf nog maar even maken. Inspiratie genoeg voorhanden in het nieuwe tijdschrift.

Tijd om na te gaan denken over een volgende column: niet voor het volgende nummer, maar voor het nummer daarna...Regeren is vooruit zien zeggen ze en dat geldt ook voor het maken van een tijdschrift. Je loopt altijd vooruit op de seizoenen, dus terwijl de zomer nog moet beginnen, denk ik na over een stukje voor publicatie aan het einde van de zomer als de scholen weer beginnen en ook het quiltseizoen weer start (als er al sprake is van seizoenen).

Fijn weekend,
Françoise







No comments:

Post a Comment