Monday, August 20, 2018

Van alles en nog wat

De afgelopen week ging ik weer in het gareel. De wekker werd weer gezet en ik mocht weer aan het werk. Dat is weer even wennen, morgen ook Mr. X weer naar school, dus de wekker nog wat eerder en weer in het tempo van broodtrommels, tassen en op tijd vertrekken.
Gelukkig is er naast werken en het steeds terugkerende huishouden ook nog wel tijd voor handwerken.
Ik breide voor het eerst van mijn leven sokken.
Ze worden meteen gedragen door Mr. X en hij bestelde meteen nog een paar...


Ik maakte blokken voor de mysterie, weer een deel af en op naar het volgende.


Nog steeds haak ik bloemetjes, en als vanzelf ontstaan er ook eigen ontwerpen.


Ook fijn om weer te bakken, hier meringues met frambozen.



Meringues avec une coulis de framboises
Klinkt wel chique.

Groet,
Françoise 

1 comment:

  1. Spannend maar ook heel leuk een kind in groep 8. Hierna sluit je echt iets af om aan nog iets leukers te beginnen. Wat zijn jouw meringues prachtig. Ze zien er lekker uit bovendien.

    ReplyDelete