Monday, March 21, 2016

The Splendid Samper, nieuwe blokken


Dit is block 007. Ik vond het eerst maar niets dit blokje. Wat moest ik met dit borduurpatroon?
Maar hij hoort er natuurlijk gewoon bij, dus aan de slag.
En opeens viel het kwartje: ik haak het dekentje van dun garen.

Ik gebruikte Aurifil Lana. Het bloemetje vond ik nog in de trommel met klosjes, dat was een leuke bonus en ook nog in de goede kleur.
Uiteindelijk ben ik toch erg tevreden over dit blokje.

Dit was een makkie, lekker snel klaar. Fijn om bij te kunnen blijven.

Huisjes zijn altijd leuk. Een quiltwinkel heb ik er niet van gemaakt. De foto doet niet helemaal recht aan het blokje, maar vooruit...
En deze is van afgelopen donderdag. Ik ben nog steeds bij...en raak hierdoor gemotiveerd om meteen wat andere blokken te naaien van andere projecten. Ligt een project klaar bij de naaimachine. Deze staat nu permanent klaar boven op mijn ienie mienie werkkamertje, met een ienie mienie werktafel, maar toch is het er goed toeven.

Veel quiltplezier,
op naar het volgende blokje.

Françoise

No comments:

Post a Comment