Thursday, March 31, 2016

Het einde van de maand...

2e Paasdag begon onstuimig. Buiten was het Code Geel en binnen hing Mr. X een beetje slapjes op de bank.
Het zag er naar uit dat het een thuisblijf dagje werd.
Met welk project zou ik me dan eens bezig gaan houden. Ik heb zoveel keus, dat ik het overzicht af en toe kwijt ben...
Zal ik gaan haken aan deze Mandala of verder gaan met mijn sjaal? De laatste is even blijven liggen en nu lonkt het ook niet meer zo met warmere tijden in het vooruitzicht. Maar ja...het is ook fijn als hij klaar is.

Of zal ik dan toch eindelijk dit haakwerk af maken (alleen nog maar wat draadjes afhechten en dan in elkaar zetten?) Of een blokje voor mijn Dear Friends maken? Dat is namelijk echt veel te lang geleden en zo komt hij nooit af...

Maar...het antwoord op deze dilemma's kon ik nog even laten wachten, want 's middags klaarde het zowel binnen als buiten op en konden we nog even naar de Efteling.


Op naar de nieuwe attractie in het sprookjesbos: Pinocchio.

Het zag er weer prachtig uit. Mooi tot in details.

Helaas niemand thuis...

Buiten was er wel iemand aanwezig....wat een engerd.
Kortom, het is weer een prachtige belevenis erbij.

En de rest van de dagen van deze week, heb ik gewoon van alles wat gedaan.
Ja heus, bijna weer een blokje af van de Dear Friends. Tijd om nieuwe blokken voor te bereiden.
En het onderstaande lijstje is voor de komende maand: OPRUIM Bingo.
Het is nog een verrassing hoe het werkt, maar wil je er meer over weten ga dan naar de FAcebook pagina van YOurganize:https://www.facebook.com/Yourganize/?fref=ts
Daar vind je de alles over het idee van Hilde.


Wij hebben er zin in... Nu weer terug naar de lapjes.

Veel quiltplezier,
Françoise


No comments:

Post a Comment