Saturday, February 6, 2016

My Secret Garden

We moeten nog een weekje wachten voordat The Splendid Sampler van start gaat. 
Maar de lapjes lagen te roepen in hun bak: probeer mij uit...

Dus ging ik aan de slag met een patroon van Pat Sloan, Het is een mysterie quilt met als Titel My Secret Garden. Alleen al door de titel was ik nieuwsgierig, want dit was ook de werktitel die Maaike en ik hadden voor ons boek.

Je komt op de pagina uit met materialen, de link naar het blok staat onder de foto.
12 blokken in 10 maanden. De blokken zijn 16 x 16 inch, zeg maar 40 x 40 cm. Perfect om het snijden met de inchliniaal te oefenen en te naaien op de machine. Niet ingewikkeld, wel een leuk resultaat.


En deze meringues zijn in de kleuren van het Vughtse Carnaval: blauw met geel en daarop nog wat confetti. Wat mij betreft is dit Carnaval genoeg!

Veel quiltplezier,
Françoise

No comments:

Post a Comment