Tuesday, May 28, 2013

Naar buiten!

Het is zulk heerlijk voorjaarsweer...dat ik echt naar buiten wil...
Maar ja, er moet ook gewerkt worden...en niet alleen aan de lapjes...
Er moet een nieuwe mysterie bedacht: de grote lijnen zijn bijna klaar, nog even geduld!
Het manuscript wordt nagekeken, jeetje dat is toch nog veel werk. Ik dacht, nog wat kleine foutjes, want dit is de laatste ronde, maar dat waren dus heel veel foutjes/veranderingen/verkeerde tekst/vergeten tekst. Komend weekend gaan we alle opmerkingen samenvoegen en dan kan het weer terug naar de USA. Het ziet er al wel mooi uit.

Gelukkig kan er ook een heleboel buiten gedaan worden. Een laptop kan best op de terrastafel, ik bouw een dakje met een krukje en een strandlaken...zonnescherm voor de laptop dus... en ik zit hier heerlijk te kijken naar de groen wordende tuin, ruik de schone was en hoor in de verte wat kinderstemmetjes.

Straks nogmaals op de fiets naar Den Bosch, even genieten van dit heerlijke weer...je weet maar nooit wanneer het weer afgelopen is. Bij mijn ochtendrit, zag ik al een dame het water van de Zuiderplas uit komen, die had haar ochtendbad al gehad. Dat lijkt me nu weer wat te koud!

Ook is het heerlijk om de nieuwe Homespun buiten door te bladeren. Het tijdschrift is in een nieuw jasje gestoken en ziet er echt even anders uit. Ander lettertype en zelfs ander papier. Naast leuke quilts ook een mooi haakpatroon, deze gehaakte deken heeft al een keer in de Flow gestaan (als ik mij goed herinner), maar nu dan met patroon. Geen granny squares, maar wel net zo leuk!

Geniet van de lente
Veel quiltplezier,
Françoise

No comments:

Post a Comment