Sunday, August 5, 2012

Lekker weekend

Dit tijdschrift is net binnen en zal ik morgen in de winkel plaatsen. Nu geniet ik nog even van het weekend...
Zaterdag zoals gepland naar Amsterdam geweest: heel druk in de trein, om 9.15 uur al geen zitplaats meer...de trap was geduldig tot Utrecht, toen hadden we gelukkig samen een plaatsje. Kind op schoot.. In Amsterdam was het een drukte van belang op het perron, wij bleven nog even zitten tot Sloterdijk. Daar op de tram naar mijn zus; hun appartement gezien: erg leuk. En na een kopje koffie ben ik de stad in gegaan. Af en toe tussen al het roze gewaagd van de Gay Pride, maar als je niet vooraan stond, was er niets van de parade te zien.
Mijn eerste gang was naar het tassenmuseum, dat kan ik je echt aanraden...
daarna winkeltjes in de 9 straatjes (rokje kopen of niet?), wolwinkel (niet het goede garen) en de quiltwinkels (een paar lapjes gekocht). O ja, ook nog kralen bij de kralenwinkel...
Toen een beetje op tijd de trein weer opgezocht...voor de drukte uit.
Mijn voeten hadden het ook wel gehad. Ik geloof niet dat ze voor winkelen talent hebben.
Verder uiteraard voor de buis...alweer wat plakken.
En vandaag? Lekker opgeschoten met de mysterie en het project My secret Garden tevoorschijn gehaald, de quilts moeten af...Eén blaadje van de paddenstoelenquilt appliqueren (met de machine) duurt 7 minuten. Ik heb het maar eens opgenomen, eigenlijk heb ik meestal geen idee en valt het me altijd weer tegen wat ik kan doen. Misschien helpt het met de planning?

Veel quiltplezier,
Françoise

No comments:

Post a Comment