Saturday, February 19, 2011

Supergoof

Ik lees verschillende blogs, soms uit zakelijke interesse, soms als quilter, andere voor inspiratie en soms omdat je het niet laten kan. Eén van de blogs die ik regelmatig lees is van Supergoof, een quiltster. Haar quilts zijn helemaal niet mijn stijl...maar toch heb ik er iets mee....Wat dit was kon ik niet thuisbrengen, maar in Vijfhuizen had ik de kans om meer te weten te komen. Al haar quilts hingen hier en zelf was ze er ook voor tekst en uitleg. Ze heeft veel volgers op haar blog en ik was dus nieuwsgierig....
Tegen de witte achterwanden van de stands kwamen haar quilts niet zo goed tot hun recht, hingen mooi, maar passen beter op een bank of bed. Daar horen ze thuis.
De manier waarop Supergoof over haar passie sprak, de liefde voor lapjes en quilts en hoe ze dat kon vertellen (en ook beschrijven op haar blog) is de reden waarom ik haar volg. Het is de liefde voor o.a. het quilten waarmee ze je raakt. Een link naar haar weblog vind je dan ook in hiernaast. Geniet van de passie en laat je inspireren voor je eigen werk.

Veel quiltplezier,
Françoise

No comments:

Post a Comment