Monday, July 30, 2012

Een mooie zondag!

De dag begon met taart bakken in de feestbakkerij van het Openluchtmuseum in Arnhem...ik heb maar een klein stukje mogen proeven...ik had hem niet gebakken tenslotte!
We bezochten ook de wasserij. Lees de strijkregels maar eens...doet me denken aan militaire dienstregels. Elk weekend werd alles weer mesbreed opgevouwen na het wassen (dat was dan mijn bijdrage aan volk en vaderland)
 
In het leuke winkeltje even wat kopen, het kriebelt daar altijd.
Tot slot kreeg ik van mijn zus M. deze prachtige vaas. Dit is in ruil voor alle baby en peuterspullen die we inmiddels al doorgeschoven hebben.. Hij staat hier naast mij te pronken en ik ben aan het verzinnen welke bos bloemen hier nu het beste in past.

Nog geen spelden weggewerkt...
Ik kwam er ook achter dat alle gesneden voorraad voor de huisjes zo ongeveer op was.
Geen blokjes voor de sashing hoekjes, geen muurtjes, alle raampjes waren ook op en zelfs de lucht was op. Daar had ik er in maart toch een heleboel van getekend?
Dat was dus even wat werk om weer voor 6 weken huisjes klaar te leggen, maar nu kan er weer genaaid worden! Joepie, ik verheug me op de avond. Naaimachine dicht bij de buis om alle sporten te volgen en dan maar meters maken...

Inmiddels zijn de tijdschriften in de webwinkel bijgewerkt en alle lintjes staan er ook op...
Morgen stoffen en patronen toevoegen.

Veel quiltplezier,
Françoise



1 comment:

  1. Wat een aparte vaas heb je kado gekregen. Leuk openluchtmuseum in Arnhem bezoeken. Is al jaren geleden dat ik daar geweest ben en mischien wel weer eens tijd om te bezoeken. Als de kinderen groot zijn vergeet je soms om zulke mooie parken te bezoeken. Wat een werk hé alle kleine stukjes knippen voor de huisjes. Knip ook altijd voor een aantal weken, wel zo makkelijk. Groetjes, Annemarie

    ReplyDelete