Friday, October 8, 2010

The day after....

Thanks for all your comments!
I am sitting at home with all your quilts in my mind.
I have seen 20 mystery quilts in progress from black to white background fabrics. Some reflects Spring, one is really winter and is was fun to put all the blocks together to see all those quilts.
My compliments to all of you.

Dank jullie wel voor alle berichtjes naar aanleiding van de quilt.
Ik zit hier nu thuis op de bank en heb jullie quilt op mijn netvlies. Zowel de bijeenkomst gisteren als vandaag liet zien dat een patroon met andere stoffen een heel andere uitstraling geeft. We hebben voorjaar en winter langs zien komen. Een met een zwarte achtergrond, een andere met een witte. Ze worden allemaal weer prachtig, dus mijn complimenten voor jullie harde werken. Nu nog even...de top afmaken en dan beginnen met quilten. Ik heb mijn garens uitgezocht, maar ga vanavond toch echt beginnen aan de stitchery blokjes van de adventskalender...daar heb ik al dagen zin in!

Veel quiltplezier,
Françoise

No comments:

Post a Comment