Friday, August 27, 2010

Finished....

Three items from my list are finished: My challenge for the shop (I think this is the first time in 5 years I made it), The year Round quilt for September and I made a little work with stitchery designed by Willeke. You can buy a kit for the needle case. We made three different colour combinations...It was really nice to make! Kits available from 4 september: OPEN HOUSE

Drie items van mijn lijstje waren vandaag af: Mijn uitdaging voor de winkel (ik geloof de eerste keer dat het gelukt is, het septemberquiltje van het jaar rond en een naaldenboekje dat Willeke ontworpen heeft. Een pakketje van dit schattige naaldenboekje is in drie kleuren vanaf 4 september verkrijgbaar.
We hebben deze dag OPEN HUIS, met als gast Maaike Bakker. Ze zal dan het paperpiecen demonstreren en haar boeken en patronen verkopen. De kans op een gesigneerd exemplaar.

Wist je dat je als bouwvakker/loodgieter ook heel veel geduld moet hebben net zo als quilters? De buurman en ik zijn vandaag 3,5 uur bezig geweest om een verstopping in de hemelwaterafvoer van onze gezamenlijke garage te verhelpen. Wat had ik nog veel kunnen quilten als ik niet in de tuin had gestaan met de hoge druk spuit en geduldig op commando de knop ingedrukt hield. Vervolgens een regenpijp gedemonteerd...en toen nog heel veel geduld.
De garage is dus nu een chaos, want er moet een kast van zijn plaats. Morgen daar nog wat te reorganiseren dus! Geduld is een schone zaak.....

Fijn weekend en graag tot ziens volgende week tijdens ons OPEN HUIS.

Françoise

2 comments:

  1. Het leven is één en al geduld, weet je hoeveel uren we ergens op staan te wachten in ons leven. Veel geduld met alles!
    http://quiltaart.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ha Francoise! Ik sluit me helemaal bij Aart aan en veel geduld bij het opruimen.
    Groetjes en tot...
    Riet

    ReplyDelete